Opinie o Nas Pomoc

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania.

  1. Czy ceny internetowe i w aptece stacjonarnej są takie same?

Nie, niektóre ceny w aptece stacjonarnej  i internetowej różnią się.

  1. Czy muszę rejestrować się na stronie, aby złożyć zamówienie?

Nie, aby złożyć zamówienie nie trzeba zakładać konta.

  1. Czy mogę kupić produkt bez składania zamówienia?

W aptece stacjonarnej można zakupić produkty bez składania zamówienia internetowego, jednak nie należy się sugerować ceną i dostępnością ze strony internetowej.

  1. Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?

Produkt jest niedostępny. Przycisk "dodaj do koszyka" jest nieaktywny.

  1. Zapłaciłem za zamówienie przelewem, status na stronie widnieje jako nieopłacone, czemu?

W przypadku przelewu tradycyjnego płatność nie jest odznaczana automatycznie.

  1. Nie dostałem jeszcze potwierdzenia, czy mogę mimo to odebrać zamówienie?

Należy poczekać na potwierdzenie sms/mailowe.

  1. Złożyłem zamówienie lecz nie dostałem żadnego potwierdzenia, co teraz?

Potwierdzenie złożenia zamówienia jest automatycznie wysyłane na podany w zamówieniu adres mailowy. Możliwe, że został podany błędny adres mailowy lub twój dostawca poczty elektronicznej blokuje nasze wiadomości.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

W zależności od wybranej formy płatności i dostępności produktów czas realizacji może się różnić, wynosi od  1 do  4 dni.

  1. Kiedy kurier dostarczy moją paczkę?

W przypadku 99% przesyłek, kurier dostarcza paczki w ciągu 24h.

Niestety nie mamy wiedzy i możliwości sprawdzenia w jakich godzinach kurier podejmie dostarczenie przesyłki.

  1. Jak mogę anulować zamówienie?

Prosimy o informację mailową lub telefoniczną.

  1. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia z opcją wysyłki?

Leków na receptę (oznaczone Rec.) lub produktów wymagających szczególnych warunków przechowywania  nie wysyłamy.

  1. Dlaczego nie mogę wybrać wysyłki do paczkomatu?

Wysyłka do paczkomatu nie jest dostępna dla leków i dużych paczek.

  1. Mam na recepcie zniżkę na lek, jak to zaznaczyć?

Refundacje z recepty uwzględniane są przy odbiorze w aptece.

  1. Czy jest możliwa wysyłka za granice?

Wysyłka jest możliwa do krajów UE, w celu ustalenia szczegółów i kosztów takiej wysyłki prosimy o kontakt mailowy.

  1. Czy wysyłany produkt jest taki sam jak na zdjęciu?

Wygląd produktów na zdjęciu i w rzeczywistości może się różnić, szczególnie przy zmianie szaty graficznej przez producentów. Jeżeli zależy Ci  dokładnie na wersji, która jest na zdjęciu, napisz taką informację w uwagach.

  1. Jak otrzymać fakturę VAT?

Faktura na osobę prywatną:

Napisz informację z prośbą o FV w polu "uwagi".

Faktura na firmę:

Napisz informację z prośbą o FV w polu "uwagi".

W przypadku niektórych produktów niezbędne do wystawienia FV jest oświadczenie, że produkty nie są do dalszej odsprzedaży.

Faktury na leki nie wystawiamy.

Płatności